vineri, 20 noiembrie 2015

Sfecla roşie

Sfecla roșie costă destul de puţin și pentru slăbire este pur și simplu de neînlocuit.
Există diferite moduri de a pierde in greutate cu sfecla, dar luăm în considerare cea mai simplă dintre ele:. a pierde în greutate cu suc ​​de sfeclă
 Pentru a face acest lucru, stoarce sucul de la o sfecla proaspetă și consum-o 15 minute înainte de masă. Rețineți că se bea 50ml de suc pe zi zi și ca să fie sigur, se recomandă a se dilua cu apă minerală sau alte sucuri.
 De reţinut:
Din propria mea exeperienţă _ Am băut suc de sfeclă, o ceaşcă mică, şi după circa 1 minut stomacul l-a respins. Pur şi simplu l-am vomitat aşa cum l-am băut. Poate fi agresiv pentru mulţi oameni, pentru că este foarte concentrat. De aceea este bine să fie îndoit cu apă şi acrit cu zeamă de lămâie.
Sunt persoane care îl suportă fără probleme.
Eu de atunci prefer să fac o cură cu sfeclă sub formă de salate şi ciorbe-supe. Este mai uşor de digerat.
Experimente moderne ne indică faptul că pacienţii care au făcut cură cu sfeclă roşie au obţinut o scădere a colesterolului şi a tensiunii arteriale. eriale. Imagini pentru red beverages


Niciun comentariu: